dinsdag 18 juni 2013

Pocketmonster Simon

De laatste tijd probeer ik wat onderhanden werk af te maken, want ik zie door de puinhoop de mooie dingen niet meer. Een van die dingen is het pocketmonster dat Simon ooit op een handwerkbeurs gekregen heeft bij de Zeven Katten.
Mama heeft daar haar mooie set bamboe interchangable needles vandaan, vandaar. Het leuke voor kindertjes is dat je plakviltjes erbij krijgt waarmee je het beest kan versieren. Het nadeel voor mij is dat het niet blijft plakken in de was en dat de rommel wel aan je naald blijft hangen als je het vast wilt zetten met garen. Daar heb je de reden waarom het zo lang werd uitgesteld. Vandaag heb ik eindelijk moed verzameld en met alle losse eindjes die ik nog aan naalden in mijn speldenkussen had zitten heb ik alles vastgezet. 

Simon zal erg blij zijn. Zijn bed is vergeven van de beesten en lapjes van mij. Hij geeft ze zelfs beurten om naast hem te mogen liggen zodat het eerlijk is...

1 opmerking: