donderdag 28 augustus 2014

Tops, maar geen quiltwerk doordat ik niet kan dubbelen

Deze zomer is het af en toe gelukt om te naaien, maar er is niks af. Daarom maar een paar foto's van de tops.
Van 4 charmpacks van Grant Park van Moda.
De layercake van Grant Park van Moda met 6 stoffen van mezelf erbij voor de sterren. Ieder gezinslid zou zich in een ster moeten kunnen herkennen.
De quilt voor Carola en Alex met het groen van hun woonkeuken, gemaakt van 8 charmpacks Front Porch van Moda.

Van de resten van deze en wat aanvullend rood van een charmpack Floral Gathering van Moda heb ik een top gemaakt voor een boxkleed. Die heeft dus eigenlijk haast, want met een heupfixatie past ze dadelijk niet meer in de wagen om te slapen en moet ze dus wel in de box.

Hier is het alleen neergelegd, inmiddels zit het ook in elkaar. Voor de achterkant wil ik iets met deze stof, hoop ik. Die is nog niet af en dat lukt ook niet goed. Ik kan niet staan en bukken met mijn bekken.
Tot zover, ze hangen over het kamerscherm en ik kijk er af en toe naar. Heel frustrerend.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten