woensdag 8 oktober 2014

Speelkleed

Voor Amia, maar eigenlijk ook de rest, want alles ligt hier met enige regelmaat op de vloer, heb ik een speelkleed gemaakt. Hij kleurt prachtig bij de grijze linoleum vloer. Hij draait nu in de wasmachine om de quiltlijnen eruit te krijgen. Dat is wel eng. Ik heb het met de machine genaaid van resten charmsquares Front Porch en wat anders, handgequilt met zachtroze Venne katoen. Vrij dik spul, maar wel passend bij de dubbele laag fiberfil om het een zacht matje te laten worden. Wel veel te dik om goed te quilten, dat doe ik in het vervolg toch anders. Deze is gelukt omdat ik hem op de keukentafel kon dubbelen. Het meet ongeveer 40 bij 36 inch, een meter bij 90 cm. De rest gaat nog niet, die zijn te groot.

Ankie heeft hem voor me geshowd bij de Fonkeldag. Ik kwam het podium niet op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten